Cume Grandi Quantità di Flacone Contagocce d'oliu Essenziale ghjunghjenu in modu sicuru à i Clienti Amazon?

Introduzione à Focus Nutrition 1 oz Bocce Rotondi Boston Matte Black:

1. Tipu di buttiglia: USA Focus Nutrition 1oz jar;2. Culore: a buttiglia chjara è u muffa deve esse sviluppatu;3. Capacità: 30ml boston round;4. Tecnica applicata: spray in culore neru matte;5. Quantità: 200 000 pezzi.

Disegnu di a buttiglia:

Questu hè un prughjettu assignatu da Focus Nutrition, USA.Hè una forma tonda di boston, è hè sfarente da a maiò parte di a buttiglia d'oliu essenziale di a Cina, postu chì l'industria di a buttiglia di vetru di a China usa a maiò parte di u tempu in una buttiglia di vetru tonda, induve i tappi sò soprattuttu 18-410 o 18-415.Tuttavia, per Boston round 1oz jar, normalment i tappi sò 20-400.Hè una storia completamente diversa.

Dunque, avemu avutu à sviluppà un muffa di jar tondu di Boston è avemu pruduttu a buttiglia, dopu l'avemu spruzzata in un culore neru matte.Pudemu aduprà una buttiglia chjara per spruverà, o pudemu ancu aduprà una buttiglia di culore ambra per spray.À a fine, hè diventatu una bottiglia tonda boston nera matte 1oz.

Eccu u prucessu di fabricazione per un vasu di 1oz.

Comu pudete vede chì avemu usatu un materiale assai bonu (materiale High White) per a produzzione, facendu chì a buttiglia pareva abbastanza chjaru.

U cliente ci hà dumandatu di imballà u vasu tondu boston 1oz in un pacchettu di 24, è a scatula era in partizione.Hà ancu mandatu a scatula di cartone è ci vulia à disignà esattamente a stessa scatula, dopu avemu urdinatu à i nostri travagliadori per imballà ogni vasetti è tappu bè inseme è l'hà postu in a scatula.Dunque, infine, avemu tuttu fattu perfettamente.

Allora, questu hè a scatula chì u nostru cliente ci hà mandatu, inseme cù una foto chì avemu pigliatu à a linea di produzzione:

Figura 1
Figura 2
Figura 4
Figura 5

Per via, avemu avutu à mette a gomma è a goccia inseme è riparà ancu nantu à a buttiglia.

Figura 6
Figura 7
Figura 3

Infine, avemu avutu à cuncepisce è appiccicà sti stickers nantu à ogni scatula.Eccu u disignu:

Allora avemu imballatu è mandatu à u nostru cliente in USA.In generale, u cliente era assai cuntentu di u stock è hà continuatu à reordering da noi.

Figura 9
Figura 8


Tempu di post: May-05-2023Altru Blog

Cunsultate i vostri esperti di Go Wing Bottle

Vi aiutemu à evità prublemi per furnisce a qualità è u valore di a vostra buttiglia bisognu, puntuale è budgetu.