Ottene un mondu neutru di carbonu cù l'incisione laser di u vostru pruduttu

L'incisione laser hè una tecnica chì crea una marca nantu à un pruduttu, ùn importa micca una buttiglia di vetru, un tappu, o un pettine di bambù / legnu o manicu di spazzola.Aiuta à u brading di u produttu facendu chì a vostra marca si distingue è dà un impattu direttu à i cunsumatori.In u novu seculu, tutti parlanu di ottene u carbonu neutrali, di creà un mondu verde, di sceglie un metudu sustinibili, ecc. Pensu chì hè a nostra rispunsabilità per amà più u nostru pianeta.

Quì si pò mustrà vi qualchi di l 'incisione laser nant'à sfarenti tippi di prudutti.
1. U primu hè incisione laser nantu à un capu di prufume:


Mostra chì u logu è a marca di a cumpagnia hè stata stampata nantu à u capu.Sè vo vulete vende à i cunsumatori, o prisentallu cum'è un rigalu corporativu, protrude a vostra marca à u publicu generale.

2. Inoltre, questu hè un altru esempiu di incisione laser di u logu di a cumpagnia nantu à un altru pruduttu, chì hè un capu di una buttiglia d'acqua:


Pudete vede chì u logu hè elegante è dà una impressione diretta à u cunsumadore chì hè un pruduttu di alta classe.

3. Un altru esempiu di produttu hè applicà u laser incisione direttamente nantu à una buttiglia di vetru:


Hè un metudu sorte dopu da ambientalista.Sembra più ecologicu è più sustinibule cumparatu à ottene una stampa diretta di u culore nantu à una buttiglia di vetru.A stampa di serigrafia pare più bella cum'è più culurita, ma i sustanzi chimichi ponu esse lasciati, chì ùn hè micca cusì ecologicu.

4. Incisione laser / incisione nantu à un pettine di bambù
d6c069b6-4040-4ade-8652-eee18e2eb293 0a209e90-0d99-4089-b753-dedc06faf670 91f7b72b-6b8c-4527-99f2-25d3acc640ac
Ùn avemu micca un video per questu, per quessa, mostremu solu una foto quì.Questu hè l'effettu nantu à un manicu di un pettine di bambù / legnu, chì credemu chì hè unu di i metudi più accolti in l'industria di pettine di bambù o spazzole di bambù, chì face chì u pruduttu pare charming, biodegradable è compostable.

In cunclusione, l'incisione laser riceve più attenzione da u pruprietariu di l'impresa per fà chì a so marca si distingue trà l'altri marchi in u mercatu.Hè dà un signalu pusitivu à u cunsumadore chì vo circate di prutezzione di u mondu.Face chì e vostre imagine corporative parenu verdi è hè una bona strategia di cummercializazione per imballà a vostra marca per esse una marca sustenibile, ecologica è ancu versu una marca neutrale in carbonu.


Tempu di post: 10-Jan-2023Altru Blog

Cunsultate i vostri esperti di Go Wing Bottle

Vi aiutemu à evità prublemi per furnisce a qualità è u valore di a vostra buttiglia bisognu, puntuale è budgetu.