Vantaggi di l'imballaggio di vetru per i farmaceutici

Sapete chì a cugliera di l'imballaggi di vetru per i farmaceutichi è i prudutti medichi hà assai vantaghji nantu à a scelta di altri materiali populari cum'è u plastica o l'aluminiu?Ancu s'è u vetru pò esse dilicatu à manighjà è propensu à smashing facilmente quandu hè cascatu, offre assai proprietà benefiche chì altri materiali ùn anu micca.À u listessu tempu, u culore di a buttiglia di vetru hè ancu particulari.

I buttigli di vetru marroni sò largamente usati.Quandu aghjunghjenu metalli non ferrosi à l'ingredienti di una buttiglia di vetru marrone, u culore ùn si sbiadisce micca è sbiadisce, chì pò ghjucà un rolu à evità a luce, resiste efficacemente à a luce di u sole, prutegge u cuntenutu da a descomposizione di a luce, è allargà a vita di i prudutti sensibili à a luce.Cum'è i buttigli di vinu marroni è i buttigli di medicina marroni, sò largamente usati per cuntene articuli chì sò faciuli di descompone quandu sò esposti à a luce. In l'estiu, ci hè abbastanza sole, chì accelerà l'oxidazione di certi droghe.A buttiglia di vetru marrone pò prutezzione di certi droghe chì sò facilmente decomposti da a luce.A buttiglia di vetru marrone pò ancu copre u culore di u pruduttu.Perchè certi prudutti sò assai brutti intuitivamente, a buttiglia di vetru marrone pò ghjucà un rolu di schermu, chì migliurà assai u valore aghjuntu di u pruduttu.

I buttigli di vetru marrone anu parechji vantaghji:

1. I buttigli di vetru anu una bona stabilità chimica, ponu esse sterilizzati à alta temperatura è almacenati à bassa temperatura, è anu una certa forza meccanica, megliu cunvenzione è trasportu, facenu un grande prugressu in shatterproof.I buttigli sò faciuli di pulisce è di disinfettà, è anu una bona pruprietà di sigillatura.Sò largamente usati in l'imballaggio di diverse forme di dosa in l'industria farmaceutica.

2. A buttiglia di vetru marrone hè a prova di luce è pò resiste efficacemente à a luce di u sole, allargendu cusì a vita di u pruduttu.

3. A buttiglia di vetru marrone hè trasparente, ma pò copre u culore di u pruduttu.Certi prudutti sò spessu un bon effettu, ma u culore affetta l'appetite di u cunsumadore.Stu modu di imballaggio ùn farà micca chì a ghjente si sente incòmoda.

Ci sò parechji tipi di buttigli di vetru medicale, chì sò fatti in diverse forme secondu u statu è u scopu di cuntenenu droghe;Sicondu i bisogni di sensibilità à a luce di droghe, sò generalmente fatti in buttigli trasparenti o buttigli marroni;Siccomu a buttiglia di medicina hà bisognu di cuntattu cù a medicina, hè in generale necessariu di selezziunà materie prime di vetru cù boni proprietà fisiche è chimiche, cum'è resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, stabilità di u calore.

Farmaceutica 1

1.Una ampolla, un picculu cuntainer di vetru per mantene a medicina liquida.A buttiglia hè sparata cù un tubu di vetru sottile d'alta qualità, a cima hè sigillata cù u focu apertu per isolà l'aria, è u corpu di a buttiglia hè sigillata in tuttu.U collu di l'buttiglia hè direttamente rottu quandu a medicina in a buttiglia hè presa, ma l'operazione sbagliata pò causà a buttiglia per esse rotta quandu hè aperta, contaminandu a medicina, è a frattura hè forte è faciule per ferisce a ghjente.

I buttigli d'ampoule sò largamente usati per cuntene preparati per iniezione è chimichi d'alta purezza chì devenu esse isolati da l'aria, cum'è droghe, vaccini è serum per iniezione.Avà sò ancu utilizati per mantene i cosmetichi liquidi, chjamati ampoules.

Farmaceutica 2

2.A buttiglia di penicillina, chì hè una buttiglia di vetru comunmente utilizata per l'imballaggio di vaccini, hè sigillata cù un tappu di gomma è sigillata cù un capu d'aluminiu nantu à a capa superiore.U collu di buttiglia hè magre.A diffarenza trà a buttiglia di penicillina è a buttiglia ampoule hè chì a bocca di l'buttiglia hè sigillata cù un tappu di gomma, è u muru generale di a buttiglia hè relativamente grossu, cusì a buttiglia pò esse direttamente perforata è estratta cù una agulla durante l'usu, chì hè ùn hè micca faciule per ferite e persone è causanu a contaminazione secundaria per l'esposizione.

A buttiglia di penicillina, chjamata dopu à a penicillina di droga, hè comunmente utilizata per cuntene injections, liquidi orali, etc. In quantu à u prucessu di produzzione, i buttigli di penicillina sò di solitu modellati o cuntrullati.I buttigli di penicillina stampati generalmente utilizanu vetru di soda lime, chì hà una stabilità fisica è chimica debule, un prucessu di produzzione relativamente simplice è un altu rendiment, è sò soprattuttu usati per cuntene droghe veterinarie.U vetru borosilicatu hè generalmente usatu per i buttigli di penicillina cuntrullati, cumpresi vetru borosilicatu bassu è vetru borosilicatu mediu.A causa di e so boni proprietà fisiche è chimiche, u vetru borosilicatu mediu hè u materiale preferitu per i buttigli di vaccini.

Farmaceutica 3

A buttiglia di cassette hè comunmente cunnisciuta cum'è manica di vetru borosilicatu per a siringa di penna.Una buttiglia di cartuccia hè simile à una siringa senza un spinu, chì hè equivalente à una buttiglia senza fondu.U fronte di l'buttiglia hè furnutu cù una agulla per iniezione prutetta da un segellu di gomma, o a bocca di l'buttiglia hè sigillata cù un tappu di gomma è un capu d'aluminiu;A cuda hè sigillata cù un pistone di gomma.Quandu hè in usu, u stand d'iniezione di cartuccia hè utilizatu per a propulsione, è a medicina liquida ùn cuntattate micca alcuna parte di a siringa durante l'usu.Hè spessu usatu in ingegneria genetica, bioengineering, insuline è altri campi.

À u listessu tempu, a buttiglia di vetru medicinali hà i seguenti vantaghji

It's Non-Reactive To Chemicals .Glass hè un materiale forte non-reattivu, significatu chì ùn si sparghjerà ogni materia in u liquidu in ogni cuntainer di vetru.Questa funzione hè di sicuru particularmente impurtante per i farmaceutichi, postu chì i medicini sò cumposti da equilibri delicati di elementi per creà a mistura curretta chì trattarà u paziente.Se qualcosa hè filtratu in questu equilibriu bellu, allura hè prubabile chì a medicina ùn saria micca cusì efficace.Certi tipi di imballaggi plastichi ponu reagisce cù u cuntenutu in elli, per quessa, hè megliu piglià u cunsigliu di Jens heyman, Senior Vice President of Europe & Asia Tubular Glass à Gerresheimer;"A droga deve esse esaminata currettamente in una fase iniziale, idealmente quandu i testi clinichi cù l'imballu primariu cumincianu.U farmacista deve assicurà chì tutte e pussibuli interazzione trà u cuntenutu è l'imballu sò registrate è valutate per u risicu ".

Ùn ci hè micca perdite o mare, Certi tipi di plastica ponu perdite Bisphenol A (BPA), chì hè una chimica truvata in parechji tippi di plastica, chì si pensa chì puderia causà possibili effetti malati di salute à u cervellu è a pressione di sangue quandu sò ingeriti.Ancu s'è sta paura hè ancu esse pruvata da a scienza, se avete qualchì dubbiu annantu à l'usu di plastica per imballà i vostri farmaci, allora avete bisognu di optà per un imballaggio di vetru per i farmaci.

Pò esse facilmente Sterilizatu U vetru di sterilizazione hè cusì faciule perchè pò mantene a struttura quandu hè esposta à temperature di ebollizione elevate, facendu simplice per tumbà ogni bacteria è germe dannosa.U vetru pò ancu esse cottu dopu per asciucàlu in modu cuntrullatu è ùn si romperà micca!


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022Altru Blog

Cunsultate i vostri esperti di Go Wing Bottle

Vi aiutemu à evità prublemi per furnisce a qualità è u valore di a vostra buttiglia bisognu, puntuale è budgetu.