Cumu fà una buttiglia di vetru DIY

buttiglia 1

In certi cità, riciclà i buttigli di vetru ùn hè micca cusì simplice cum'è pudete pensà.In fatti, alcune di sti buttigli finiscinu in discarica.Ci sò spessu assai buttigli è vasi in casa, cum'è buttigli di vinu per u vinu, frutti in conserve dopu à manghjà, è buttigli di staggione dopu l'usu.Peccatu di perde sti buttigli è vasi.

Se li lavate è riutilizà, trasfurmassi in una bella lampada di buttiglia di vetru in casa, o una buttiglia pratica per almacenà l'oliu, u salinu, a salsa di soia, l'acitu è ​​u tè, serà sicuramente una grande sperienza per e mamme calde.

Ma invece di fretting about u prublema, fate creativa trasformendu in un prughjettu DIY intelligente.Eccu alcuni idee per avè principiatu.

In parechji buttreghi literarii è artistichi, pudete spessu vede tali lampi fatti di buttigli di vetru.I lumi gialli caldi ponu creà una atmosfera calda è romantica per mezu di buttigli di vetru trasparenti. Se mette luci simili di bottiglia di vetru in casa, pudete aghjunghje un sapore artisticu à a vostra casa.U metudu di pruduzzione pò esse sceltu secondu i so bisogni, cù diversi gradi di difficultà.

Per esempiu, pudete drillà un pirtusu in u tappu di vetru per facilità a linea di bulbe per passà per u foru di u cappucciu, fissà u bulbe in a buttiglia di vetru, è dopu aduprà dui fili di ferru per passà per i dui lati di u tappu per riparà a buttiglia. corpu.Una lampada di vetru appesa hè pronta.

Pudete ancu fà a buttiglia di vetru in una lampa di candela, riempia a buttiglia di vetru cù una quantità approprita d'acqua, mette a candela illuminata in a buttiglia di vetru, è a cannila chì flotta in a buttiglia di vetru hè romantica, è infine decorate a bocca di a buttiglia cun un corda.

buttiglia 2

U ghjornu di San Valentinu, pudete fà una lampa di vetru romantica cù una buttiglia di vetru per lascià i ricordi più romantichi per l'altri. Prima, appiccicate un pezzu di cinta adhesiva nantu à a buttiglia, utilizate un lapis per disegnà u mudellu d'amore nantu à a cinta adesiva. in anticipu, è dopu aduprà un cuteddu utilitariu per cutà u mudellu.Attentu à ùn dannà u mudellu cù troppu forza. Strappate l'eccessu di cinta adhesiva è mantene u mudellu. Portate guanti è spray paint nantu à u corpu di l'buttiglia uniformemente.Pudete sceglie u culore chì ti piace quì.Diversi buttigli di culore mostraranu diversi effetti visuali à quellu tempu.Se ùn ci hè micca pittura, a pittura pò esse usata invece, secondu i bisogni persunali.Dopu chì u culore hè fissatu nantu à a buttiglia di vetru, strappate u mudellu di cinta originale è attaccate un nodo di arcu à a bocca di l'buttiglia di vetru cù una corda cum'è decorazione.Mettite a candela illuminata in a buttiglia di vetru, è a luce calda di a candela brilla à traversu u disignu, chì hè veramente bellu.

buttiglia 3

Certi oggetti chjuchi ponu esse guardati in buttigli di vetru, cum'è sacchetti di cucitura.Imbulighjate a tappa di l'buttiglia cun un vechju tela, è omplete u spaziu mediu cù u cuttuni per mette l'agulla.L'altri sacchetti d'agulla è di filu sò direttamente messi in a buttiglia di vetru, è dopu a corda hè aduprata per decorate ligeramente a buttiglia.U saccu di agulla è filu tridimensionale è bellu di a buttiglia di vetru hè pronta.

buttiglia 4

A tavula in a cucina hè spessu piazzata irregularmente.Diverse stoviglie sò messe inseme in traversu.Hè difficiuli di truvà elli quandu anu daveru bisognu à esse usatu.Pulisci qualchi buttigli di vetru di noci o lattine di frutta chì di solitu manghjate, è hè assai adattatu per mantene questi picculi vasi di tavola. bordu rispettivamente.Una scatula di almacenamento appesa per a tavola di cucina fatta di buttigli di vetru hè pronta.Pone chopsticks, forks, and spoons in diverse buttigli di vetru, chì sò belli è puliti.

buttiglia 5

A bobina di lana simplice è faciule d'utilizà pò aiutà à e mamme calde à risolve u prublema di l'estremità di u filu mistu, è hè più còmuda d'utilizà.Pudete tirà direttamente a lana da u tappu di a buttiglia è aduprà forbici per tagliallu dopu l'usu, chì ponu risolve istantaneamente u prublema di almacenà boli di lana.

buttiglia 6

I famiglii di l'animali sanu chì esce ogni volta hè una sfida, perchè sempre anu da preoccupassi di l'alimentazione di i picculi animali in casa.Ci sò parechji tippi di alimentatori automatici d'animali nantu à u mercatu, ma sò caru.

In fatti, pudete DIY un alimentatore automaticu per i picculi animali sempre chì utilizate e vostre mani.Solu una buttiglia di vetru è un bracket tridimensionale sò necessarii per riparà a buttiglia di vetru nantu à u supportu.A buttiglia di vetru hè piena di manciari, cusì chì ogni volta chì i picculi animali manghjanu l'alimentu nantu à a piastra, l'alimentu in a buttiglia di vetru serà automaticamente rimbursatu, assicurendu chì i picculi animali anu un fornimentu cuntinuu di cibo.

buttiglia 7

A vita hà ancu bisognu di picculi sorprese è interessi.In ocasu pusendu qualchi fiori in casa ùn pò micca solu aghjunghje romanza, ma ancu portanu à e persone un umore piacevule.

Ùn avete bisognu di cumprà un vasu.Pudete aduprà a buttiglia di cerveza o di vinu rossu chì avete bevutu direttamente per fà un bellu vasu.Hè megliu aduprà per l'arrangementu di fiori.Selezziunate a lana chì ti piace è sguassate nantu à a bocca di a buttiglia per assicurà chì a lana pò copre perfettamente a buttiglia sana.

In più di a lana, altri materiali cum'è a corda di legnu pò ancu esse rimpiazzati.Vasi fatti di diversi materiali anu ancu stili è culori diffirenti, cum'è quellu quì sottu.Hè piena di stile literariu ?

buttiglia 8

Aduprate a vostra imaginazione, aduprate una cinta culurita, "mettite" belli cappotti per i buttigli di vetru ordinariu, è poi abbinate cù belli fiori o fiori secchi.Hè sicuramente un bellu paisaghju per mette in casa.

buttiglia 9

Pigmenti pò ancu esse usatu per fà un bellu vasu, è i buttigli di vetru ordinariu ponu ancu esse trasfurmati in belli opere d'arte.Preparate una varietà di pigmenti, una siringa di pigmentu, è parechji buttigli di vetru trasparenti di bocca.Dilute u pigmentu cù l'acqua, utilizate. una siringa per assorbe una parte di u pigmentu, pour in a buttiglia di vetru, è scuzzulate cù cura a buttiglia cù e vostre mani per fà l'internu di a buttiglia uniformemente ricopertu di pigmentu.Quandu l'internu di l'buttiglia hà mostratu cumplettamente u culore di u pittura, sguassate l'excedente di pittura. Pone a buttiglia di vetru dipinta in u sole per asciucà.A buttiglia di vetru seccu presenta un stile literariu.Aduprate una corda per decorate a bocca di a buttiglia di vetru in modu adattatu, è dopu selezziunate i vostri fiori preferiti o fiori secchi per inserisce in a buttiglia.U unicu vasu frescu unicu hè cumpletu.

buttiglia 10

A buttiglia di vetru fluorescente hè assai adattatu per i zitelli cum'è rigalu, perchè hè cusì bellu.I materiali necessarii per fà buttigli di vetru fluorescente sò: buttigli di vetru trasparenti, bastoni fluoriscenti, forbici, guanti. Vale a pena nutà chì u liquidu fluoriscente di u bastone fluoriscente hè dannusu à u corpu umanu, perchè duvete portà guanti prima di l'operazione.Aduprate forbici per taglià a barra fluorescente è smear u liquidu fluoriscente chì scorri in a buttiglia di vetru per creà una bellezza disordinata. A buttiglia di vetru fluorescente rivestita mostrarà effetti di stella di culori diffirenti in a notte scura.Ùn hè micca assai interessante chì un celu stella misteriosu hè oculatu in a buttiglia di vetru ?

Una piccula buttiglia di vetru pò ancu DIY fora tanti modi di ghjucà.Ùn hè micca solu adattatu per e mamme, ma pò ancu esse usatu cum'è un ghjocu di genitori-figlioli per creà u vostru propiu arte di buttiglia di vetru cù i zitelli.Purtarà diverse sorprese si integrà picculi idee in a vita in a buttiglia di vetru.


Tempu di Postu: Dec-02-2022Altru Blog

Cunsultate i vostri esperti di Go Wing Bottle

Vi aiutemu à evità prublemi per furnisce a qualità è u valore di a vostra buttiglia bisognu, puntuale è budgetu.