Cumu fà una buttiglia di vetru

U vetru hà un bonu rendimentu di trasmissione è di trasmissione di luce, alta stabilità chimica, è pò ottene una forte forza meccanica è un effettu di isolamentu termicu secondu diversi metudi di trasfurmazioni.Si pò ancu fà u vetru cambià u culore indipindente è isolà a luce eccessiva, cusì hè spessu usata in tutti i campi di a vita per risponde à e diverse esigenze.

Di sicuru, ci sò ragiuni per sceglie u vetru per fà buttigli per e bevande, chì hè ancu u vantaghju di i buttigli di vetru. E materie prime principali di i buttigli di vetru sò minerali naturali, quartzite, soda caustica, calcariu, etc. resistenza à a corrosione, è ùn cambierà micca e proprietà di u materiale quandu u cuntattu cù a maiò parte di i sustanzi chimichi.U so prucessu di fabricazione hè simplice, u mudellu hè liberu è cambiante, a durezza hè grande, resistente à u calore, pulita, faciule da pulisce, è pò esse usata ripetutamente.Cum'è un materiale di imballaggio, i buttigli di vetru sò principarmenti usati per l'alimentariu, l'oliu, l'alcoolu, i bevande, i cundimenti, i cusmetichi è i prudutti chimichi liquidi è cusì.

A buttiglia di vetru hè fatta di più di deci tipi di materie prime principali, cum'è polveru di quartz, calcariu, soda ash, dolomite, feldspar, àcitu boricu, sulfate di bariu, mirabilite, ossidu di zincu, carbonate di potassiu è vetru rottu.Il s'agit d'un récipient fabriqué par fusion et mise en forme à 1600 ℃.Si pò pruducia buttigli di vetru di differente forme secondu diversi muffa.Perchè hè furmatu à alta temperatura, ùn hè micca tossicu è senza gustu.Hè u principale contenitore di imballaggio per l'industria alimentaria, medica è chimica.In seguitu, l'usu specificu di ogni materiale serà introduttu.

Cumu fà una buttiglia di vetru 1

Polvere di quartz: Hè un minerale duru, resistente à l'usura è chimicamente stabile.U so cumpunente minerale principale hè quartz, è u so cumpunente chimicu principale hè SiO2.U culore di a sabbia di quartz hè biancu latte, o incolore è trasluzente.A so durezza hè 7. Hè brittle è ùn hà micca clivatu.Hà una cunchiglia cum'è una frattura.Hà un lustre di grassu.A so densità hè 2,65.A so densità di massa (20-200 mesh hè 1,5).E so proprietà chimiche, termiche è meccaniche anu una anisotropia evidenti, è hè insolubile in l'acidu, hè soluble in NaOH è KOH suluzione acquosa sopra 160 ℃, cù un puntu di fusione di 1650 ℃.A sabbia di quartz hè u pruduttu chì a grana di granu hè generalmente nantu à u tagliu di 120 mesh dopu chì a petra di quartz minata da a minera hè trattata.U pruduttu chì passa un tagliu di 120 mesh hè chjamatu polvere di quartz.Applicazioni principali: materiali filtranti, vetru di alta qualità, prudutti di vetru, refrattarii, petre di fusione, fusione di precisione, sabbiatura, materiali di macinazione di rota.

Calcariu: u carbonatu di calciu hè u cumpunente principale di u calcariu, è u calcariu hè a materia prima principale per a pruduzzioni di vetru.Calce è calcariu sò largamente usati cum'è materiali di custruzzione è sò ancu materie prime impurtanti per parechje industrii.U carbonate di calciu pò esse direttamente trasfurmatu in petra è brusgiatu in calce viva.

Soda ash: una di e materie prime chimiche impurtanti, hè largamente usata in l'industria ligera, l'industria chimica di ogni ghjornu, i materiali di custruzzione, l'industria chimica, l'industria alimentaria, a metallurgia, u tessili, u petroliu, a difesa naziunale, a medicina è altri campi, è ancu in i campi. campi di fotografia è analisi.In u campu di i materiali di custruzzione, l'industria di vetru hè u più grande cunsumadore di soda, cù 0,2 tunnellate di soda cunsumu per tonna di vetru.

Acidu boricu: cristallu in polvere bianca o cristallu scala assiale triclinica, cù una sensazione liscia è senza odore.Soluble in acqua, alcolu, glicerina, etere è oliu d'essenza, a suluzione aquosa hè pocu acida.Hè largamente utilizatu in l'industria di vetru (vetru otticu, vetru resistente à l'acidu, vetru resistente à u calore è fibra di vetru per i materiali insulating), chì ponu migliurà a resistenza à u calore è a trasparenza di i prudutti di vetru, migliurà a forza meccanica è accurtà u tempu di fusione. .U salitu di Glauber hè principalmente cumpostu di sulfate di sodiu Na2SO4, chì hè una materia prima per introduzzione di Na2O.Hè principarmenti utilizatu per eliminà a scuma di SiO2 è agisce cum'è clarificatore.

Certi fabricatori aghjunghjenu ancu cullet à questa mistura. Certi pruduttori anu ancu riciclà u vetru in u prucessu di produzzione. Ch'ella sia u rifiutu in u prucessu di fabricazione o u rifiutu in u centru di riciclamentu, 1300 liri di sabbia, 410 liri di soda è 380 liri. liri di calcariu pò esse salvatu per ogni tonna di vetru riciclata.Questu risparmià i costi di fabricazione, risparmià i costi è l'energia, per chì i clienti ponu ottene prezzi ecunomichi nantu à i nostri prudutti.

Dopu chì e materie prime sò pronte, u prucessu di pruduzzione cumminciarà. U primu passu hè di fonde a materia prima di a buttiglia di vetru in u fornu, a materia prima è u cullet sò continuamente fusi à alta temperatura.À circa 1650 ° C, u furnace opera 24 ore à ghjornu, è a mistura di materia prima forma vetru fusu circa 24 ore à ghjornu.U vetru fondu chì passa. Allora, à a fine di u canali di materiale, u flussu di vetru hè tagliatu in blocchi secondu u pesu, è a temperatura hè stabilita cù precisione.

Ci hè ancu qualchi precautions quandu si usa u furnace.The strumentu per a misurazione di u gruixu di a strata di materia prima di a piscina fusa deve esse insulated.In casu di fuga di materiale, cut off the power supply as soon as possible.Before i flussi di vetru fusu. fora di u canali di alimentazione, u dispusitivu di grounding scherma a tensione di u vetru fusu à a terra per fà u vetru fusu uncharged.U metudu cumuni hè di inserisce l'elettrodu di molibdenu in u vetru fusu è di terra l'elettrodu di molibdenu per schermu a tensione in u vetru fondu di a porta.Nota chì a lunghezza di l'elettrodu di molibdenu inseritu in u vetru fusu hè più grande di 1/2 di a larghezza di u corridore. In casu di fallimentu di energia è di trasmissione di energia, l'operatore davanti à u fornu deve esse infurmatu in anticipu per verificà l'equipaggiu elettricu. (cum'è u sistema di l'elettrodu) è e cundizioni circundante di l'equipaggiu una volta.A trasmissione di l'energia pò esse realizatu solu dopu chì ùn ci hè micca prublema. In casu di una emergenza o un accidentu chì pò minaccia seriamente a salvezza persunale o a sicurità di l'equipaggiu in a zona di fusione, l'operatore hà da appughjà rapidamente u "buttone di arrestu d'emergenza" per taglià u putere. fornitura di tuttu u furnace elettricu. L'arnesi per a misurazione di u grossu di a strata di materia prima à l'ingressu di l'alimentazione deve esse furnitu cù misure d'insulazione termale. À l'iniziu di l'operazione di u fornu elettricu di u fornu di vetru, l'operatore di u fornu elettricu deve verificà l'elettrodu. sistema d'acqua addolcita una volta à l'ora è immediatamente trattà cù l'acqua cut off di l'elettrodi individuali. In casu d'accidente di perdita di materiale in u fornu elettricu di u fornu di vetru, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata immediatamente, è a perdita di materiale deve esse spruzzata cù alta. -pressure pipa d'acqua subitu per solidificà u vetru liquidu.À u listessu tempu, u capimachja di turnu deve esse infurmatu immediatamente. Se u fallimentu di l'energia di u fornu di vetru supera i 5 minuti, a piscina fusa deve operare secondu a regulazione di u fallimentu di l'energia. Quandu u sistema di rinfrescante di l'acqua è u sistema di rinfrescante di l'aria dà un alarme. , Qualchissia deve esse mandatu per investigà immediatamente l'alarma è trattà cun ella in una manera puntuale.

Cumu fà una buttiglia di vetru 2

U sicondu passu hè di furmà a buttiglia di vetru. U prucessu di furmazione di buttigli è vasi di vetru si riferisce à una seria di cumminazzioni d'azzione (cumprese meccaniche, elettroniche, etc.) chì sò ripetuti in una sequenza di prugrammazione data, cù u scopu di fabricà una buttiglia. è un vasu cù una forma specifica cum'è previstu.Attualmente, ci sò dui prucessi principali in a pruduzzione di buttigli è vasi di vetru: u metudu di soffiu per a bocca stretta di l'buttiglia è u metudu di soffiu di pressione per i buttigli è i vasi di grande calibre. Shear blade à a so temperatura materiale (1050-1200 ℃) à furmà gocce di vetru cilindrica, Hè chjamatu "goccia materiale".U pesu di a goccia di materiale hè abbastanza per pruduce una buttiglia.I dui prucessi partenu da a cisura di u liquidu di vetru, u materiale caduta sottu à l'azzione di a gravità, è entra in u moldu iniziale attraversu a cunghjetta di materiale è l'abbeveratoio di rotazione.Allora u moldu iniziale hè chjusu strettu è sigillatu da u "bulkhead" à a cima.In u prucessu di soffiu, u vetru hè prima imbuttatu da l'aria compressa chì passa per u bulkhead, per chì u vetru à u die hè furmatu;Allora u core si move ligeramente, è l'aria compressa chì passa per u spaziu in a pusizione di u core espansione u vetru extrusionatu da u fondu à a cima per riempie u moldu iniziale.Attraversu tali soffiu di vetru, u vetru formarà una forma prefabbricata cavuta, è in u prucessu sussegwente, serà soffiatu di novu da l'aria compressa in a seconda tappa per ottene a forma finale.

A pruduzzione di buttigli è vasi di vetru hè realizatu in duie tappe principali: in a prima tappa, tutti i dettagli di u muffa di bocca sò furmati, è a bocca finita include l'apertura interna, ma a forma di u corpu principale di u pruduttu di vetru serà. assai più chjucu cà a so dimensione finale.Questi prudutti di vetru semi furmatu sò chjamati parison.In u mumentu dopu, seranu sbulicati in a forma di buttiglia finale. Da l'angolo di l'azzione meccanica, u fustu è u core formanu un spaziu chjusu sottu.Dopu chì u die hè chinu di vetru (dopu à flapping), u core hè ligeramente retrattu per affucà u vetru in cuntattu cù u core.Allora l'aria compressa (reverse blowing) da u fondu à u cima passa per u gap sottu u core per furmà a parison.Allora u bulkhead s'alza, u muffa iniziale hè apertu, è u bracciu di turnu, inseme cù u fustu è u parison, hè vultatu à u latu di u muffa. Quandu u bracciu di turnu righjunghji u cima di u moldu, u muffa da i dui lati serà chjusu è clamped to wrap the parison.U die si apre un pocu per liberà a parigina;Allora u bracciu girante tornerà à u latu iniziale di u moldu è aspittà per a prossima volta di azzione.A testa di soffiu scende à a cima di u moldu, l'aria compressa hè versata in u parison da u mità, è u vetru extruded si espande à u moldu per furmà a forma finale di a buttiglia. furmatu da l'aria compressa, ma da l'extruding glass in u spaziu cunfinatu di a cavità primaria di u moldu cù un core longu.L'inversione successiva è a furmazione finale sò coherenti cù u metudu di soffiu.Dopu quì, a buttiglia serà chjappata da u muffa di furmazione è posta nantu à a piastra di stoppa di buttiglia cù aria di rinfrescante in fondu, aspittendu chì a buttiglia sia tirata è trasportata à u prucessu di annealing.

L'ultimu passu hè l'annealing in u processu di fabricazione di buttigli di vetru. Indipendentemente da u prucessu, a superficia di i cuntenituri di vetru soffiatu hè di solitu rivestita dopu à u modellu.

Cumu fà una buttiglia di vetru 3

Quandu sò sempre assai caldi, per fà buttigli è lattine più resistenti à i graffi, questu hè chjamatu trattamentu di a superficia calda, è dopu i buttigli di vetru sò purtati à u furnace di annealing, induve a so temperatura si recupera à circa 815 ° C, è dopu. diminuisce gradualmente à sottu à 480 ° C. Questu hà da piglià circa 2 ore.Stu reheating è lentu cooling elimina a pressione in u cuntinuu.Aumenterà a fermezza di i cuntenituri di vetru naturali.Altrimenti, u vetru hè faciule di crack.

Ci hè ancu parechje cose chì anu bisognu d'attenzione durante l'annealing.The differenza di temperatura di u furnace annealing hè in generale irregolari.A temperatura di a rùbbrica di u fornu di annealing per i prudutti di vetru hè generalmente più bassu vicinu à i dui lati è più altu in u centru, chì face a temperatura di i prudutti irregolari, soprattuttu in u furnace di annealing di stanza.Per questu mutivu, quandu cuncepisce a curva, a fabbrica di buttigli di vetru deve piglià un valore più bassu di l'attuale stress permanente permissibile per a rata di rinfrescamentu lenta, è generalmente piglià a mità di u stress permessu per u calculu.U valore di stress permessu di i prudutti ordinali pò esse da 5 à 10 nm / cm.I fatturi chì affettanu a diffarenza di temperatura di u fornu di annealing deve ancu esse cunsideratu quandu determinà a vitezza di riscaldamentu è a veloce di rinfrescante.In u prucessu di annealing propiu, a distribuzione di temperatura in u furnace di annealing deve esse verificatu spessu.Se si trova una grande diferenza di temperatura, deve esse aghjustatu in u tempu.Inoltre, per i prudutti di vetru, una varietà di prudutti sò generalmente prudutte à u stessu tempu.Quandu si mette i prudutti in u fornu d'annealing, certi prudutti di muru grossu sò posti à a temperatura più alta in u fornu d'annealing, mentre chì i prudutti di u muru magre ponu esse posti à a temperatura più bassa, chì hè favurèvule à l'annealing di prudutti di muru grossu. prudutti I strati interni è esterni di i prudutti di muru grossu sò stabili.In a gamma di ritornu, più alta hè a temperatura d'insulazione di i prudutti di pareti grossi, più veloce u rilassamentu di u so stress termoelasticu quandu si rinfriscà, è più grande u stress permanente di i prudutti.U stress di i prudutti cù formi cumplessi hè faciule cuncentrazione [cum'è fondu grossu, anguli dritti è prudutti cù manichi], cusì cum'è i prudutti di pareti grossi, a temperatura d'insulazione deve esse relativamente bassu, è a velocità di riscaldamentu è di rinfrescante deve esse più lenta. prublema di sfarenti tippi di vetru Se i prudutti di buttiglia di vetru cù diverse cumpusizioni chimiche sò annealed in u stessu furnace annealing, u vetru cù a temperatura di annealing bassu deve esse sceltu cum'è a temperatura di conservazione di u calore, è u metudu di allargà u tempu di conservazione di u calore deve esse aduttatu. , in modu chì i prudutti cù diverse temperature d'anneling ponu esse anneled quant'è pussibule.Per i prudutti cù a listessa cumpusizioni chimica, diversi spessori è forme, quandu anu annealing in u stessu fornu di annealing, a temperatura di annealing deve esse determinata secondu i prudutti cù un picculu spessore di muru per evità a deformazione di i prudutti di pareti sottili durante l'annealing, ma u riscaldamentu è a velocità di rinfrescante deve esse determinata secondu i prudutti cù un grossu grossu di u muru per assicurà chì i prudutti di u muru grossu ùn anu micca crack per via di stress termicu. A retrogressione di u vetru borosilicatu Per i prudutti di vetru Pengsilicate, u vetru hè propensu à a separazione di fasi in u intervalu di temperatura di annealing.Dopu a separazione di fasi, a struttura di vetru cambia è u so rendimentu cambia, cum'è a pruprietà di a temperatura chimica diminuisce.Per evitari stu fenominu, a temperatura di annealing di i prudutti di vetru borosilicatu deve esse strettamente cuntrullata.In particulare per u vetru cù un altu cuntenutu di boru, a temperatura di annealing ùn deve esse troppu alta è u tempu di annealing ùn deve esse troppu longu.À u listessu tempu, l'anneling ripetutu deve esse evitata quant'è pussibule.U gradu di separazione di fasi di annealing ripetutu hè più seriu.

Cumu fà una buttiglia di vetru 4

Ci hè un altru passu per pruduce buttigli di vetru.A qualità di i buttigli di vetru deve esse verificatu secondu i seguenti passi. Requisiti di qualità: i buttigli di vetru è i vasi duveranu un certu rendimentu è risponde à certi standard di qualità.

Qualità di vetru: pura è uniforme, senza sabbia, strisce, bolle è altri difetti.U vetru incolore hà una alta trasparenza;U culore di vetru di culore hè uniforme è stabile, è pò assorbe l'energia luminosa di una certa lunghezza d'onda.

Proprietà fisiche è chimiche: Hà una certa stabilità chimica è ùn reagisce micca cù u cuntenutu.Hà una certa resistenza sismica è forza meccanica, pò resiste à i prucessi di riscaldamentu è di rinfrescante cum'è lavare è sterilizazione, è pò sustene u riempimentu, u almacenamentu è u trasportu, è pò stà intactu in casu di stress generale internu è esternu, vibrazione è impattu.

Qualità di stampatura: mantene una certa capacità, pesu è forma, ancu u spessore di u muru, bocca liscia è piatta per assicurà un riempimentu còmode è una bona sigillatura.Nisun difetti cum'è distorsioni, rugosità di a superficia, irregolarità è crepe.

Sè vo scuntrà i requisiti sopra, felicitazioni.Avete pruduciutu cù successu una buttiglia di vetru qualificata.Mettite in e vostre vendite.


Tempu di Postu: Nov-27-2022Altru Blog

Cunsultate i vostri esperti di Go Wing Bottle

Vi aiutemu à evità prublemi per furnisce a qualità è u valore di a vostra buttiglia bisognu, puntuale è budgetu.