I benefici di u vetru in l'imballaggio farmaceuticu

Imballaggio 1

A funzione di l'imballu hè di natura pratica.Finu a ora, a praticità ghjoca sempre un rolu maiò in a forma è a funzione di l'imballu.Ùn cuntribuisce micca solu à u trasportu è a circulazione di e merchenzie, ma ancu permette à i prudutti di esse presentati in una forma attrattiva. U disignu è u sviluppu di imballaggi adattati di droga hè essenziale per assicurà u trasportu, u almacenamentu è a gestione sicura di droghe.

I materiali di imballaggio farmaceuticu sò principalmente fatti di plastica o vetru.In generale, u vetru hè preferibile perchè hè più faciule per disinfettà.

In questu articulu, discutemu cumu si usa u vetru in l'imballaggio di droghe è quali benefici porta dopu l'usu.

Prima di tuttu, parlemu di u tipu di vetru di imballaggio di bottiglia di medicina. Per decennii, l'industria farmaceutica hà utilizatu vetru per furnisce un imballaggio sicuru è affidabile per un gran numaru di i so prudutti.Questa alta dipendenza da un materiale hè duvuta à i so numerosi benefici.Nantu à l'anni, quattru tipi di vetru sò stati sviluppati, principarmenti per l'imballaggio di droghe.

imballaggio 2

1.U primu tipu: vetru borosilicate super durable.Stu tipu di vetru hè chimicamente inerte è hà una forte resistenza.U vetru borosilicate usa molécule di zincu di boru è d'aluminiu per rimpiazzà i ioni alkali è di a terra, furmendu cusì un vetru chì hè abbastanza durable per cuntene l'acidu forte è l'alkali.U vetru borosilicatu usa molécule di zincu di boru è d'aluminiu per rimpiazzà i ioni alkali è di a terra, furmendu cusì un vetru chì hè abbastanza durable per cuntene l'acidu forte è l'alkali.
2.U secondu tipu: vetru di soda lime cù trattamentu di a superficia.Stu tipu di vetru hè più chimicamente inerte cà u vetru borosilicatu.U trattamentu di u zolfo hè realizatu nantu à a superficia di u vetru di soda lime per prevene l'intemperia di l'imballaggio. Stu tipu di vetru hè più chimicamente inerte cà u vetru borosilicatu.U trattamentu di u zolfo hè realizatu nantu à a superficia di u vetru di soda lime per prevene l'intemperie di l'imballa.
3.U terzu tipu: vetru di soda lime ordinariu.Stu tipu di imballaggio di vetru hè simile à u sicondu tipu.Ùn hè statu trattatu, perchè a resistenza chimica ùn hè micca stata mejorata. Stu tipu di imballaggio di vetru hè simili à u sicondu tipu.Ùn hè statu trattatu, perchè a resistenza chimica ùn hè micca stata migliurata.
4.U quartu tipu: vetru generale di soda lime.In generale, stu tipu di vetru hè solu usatu per fà imballaggi per i prudutti orali o esterni.

Hè cumuni à u vetru di culore per prutege u pruduttu da l'effetti di a luce ultravioletta nantu à a so funzione è efficacità.L'ambra è u rossu sò i culori più cumuni utilizati per bluccà sti raghji dannosi.

imballaggio 3

In seguitu, discuteremu u rendiment generale di l'imballu di vetru in a vita di ogni ghjornu. Inerzia chimica,

Per a maiò parte di l'articuli chì ponu esse utilizati per l'imballaggio di vetru, u vetru ùn reagisce micca cun elli, è a sicurità hè alta;

Alta barriera: Eccellente prestazione di prutezzione, dura è resistente à a pressione, bona barriera, completamente isolata da u vapore d'acqua, l'ossigenu è u diossidu di carbonu, cusì avè una bona preservazione;

Alta trasparenza: Hè alta trasparenza è pò esse fatta in vetru culuratu, chì hè faciule da forma.Pò esse fattu in cuntenituri di imballaggio di diverse forme è dimensioni cù una varietà di metudi di furmazione è trasfurmazioni, chì hà un effettu speciale di bellezza di e merchenzie.

Alta rigidità: A forma di a buttiglia di vetru resta invariata in tuttu u periodu di vendita, chì pò riduce a rigidità di u cuntainer di imballaggio esterno è riduce u costu.

Resistenza à a pressione interna: In particulare per l'imballaggio di bevande o aerosol chì cuntenenu gasu di l'acidu carbonicu, a buttiglia di tubu hè un materiale particularmente impurtante.

Bona resistenza à u calore: u vetru hà una forte resistenza à a temperatura, chì hè assai preziosa per l'industria farmaceutica.I prudutti farmacèutici sò spessu bisognu à esse guardatu à una certa temperatura per assicurà chì ùn sò micca dannighjati è a so prestazione resta invariata.Per quessa, u vetru pò esse usatu per mantene a temperatura ottima di u pruduttu chì cuntene.L'occasioni principali induve a resistenza à l'alta temperatura hè necessaria durante l'imballazione sò: riempimentu caldu, steaming o sterilizazione in cuntenituri, è sterilizazione di cuntenituri cù aria calda di vapore.U vetru pò resiste à temperature più alti di 500 ℃, è pò esse usatu per qualsiasi di i scopi di imballaggio sopra.

Low cost: U vetru hè riccu in materie prime, pocu prezzu, è hà a pruprietà di riciclà.

Reduce u costu di i prudutti è fà prufitti à i cunsumatori

I buttigli di plastica custituiscenu circa 20% di u costu di produzzione, mentre chì u costu di riciclamentu di buttigli di vetru hè estremamente bassu.Hè u modu più economicu per rimpiazzà i buttigli di plastica cù buttigli di vetru.

Cum'è una parte integrante di e droghe, l'imballaggio di droga attrae più è più attenti. Qiancai Packaging crede chì a qualità interna di droghe hè impurtante, ma l'imballaggio esternu ùn pò esse ignoratu.In particulare oghje, cù l'approfondimentu di u sistema di sicurezza medica, hè una tendenza generale per cumprà droghe da sè stessu.A qualità povira di l'imballaggio di droghe ùn solu micca fà a qualità di e droghe menu garantita, ma ancu affettà a reputazione di i fabricatori è pruvucarà prudutti insalable.

L'usu di vetru in l'imballaggio di droga hà assai vantaghji. Prima di tuttu, u vetru hà una forte resistenza à a temperatura, chì hè assai preziosa per l'industria farmaceutica.I prudutti farmacèutici sò spessu bisognu di mantene à una certa temperatura per assicurà chì ùn sò micca dannighjati è a so prestazione resta invariata.Dunque, u vetru pò ièssiri usatu per mantene a temperatura ottima di u pruduttu chì encloses.Glass ùn reagisce micca cù i sustanzi chimichi.Ancu s'è a so superficia esterna hè esposta à altri prudutti è chimichi, ùn mette micca in periculu i materiali cù purezza.I prudutti farmacèutici sò cumposti da mischi molecolari specifichi, calculati.A contaminazione potenziale di questi prudutti pone una minaccia maiò per i pazienti chì utilizanu sti droghe.Dunque, a pruprietà altamente non reattiva di u vetru hè benefica per u so usu in l'imballaggio di droghe. Un altru materiale di imballaggio di droga cumunimenti utilizatu, certi tipi di plastica, reagiscerà.Questu significa chì ùn ponu micca esse aduprati per imballà tutti i prudutti farmaceutichi, perchè ponu reagisce cù e sustanzi in l'internu.Prima chì i scientisti decidenu di utilizà i materiali di imballaggio più apprupriati, anu da studià a reazione potenziale.Siccomu u vetru ùn reagisce micca, hè sicuru di sceglie u vetru.Cum'è certi tipi di plastica, sguassate un chimicu chjamatu bisfenol A o BPA.Qualchidunu crede chì e droghe contaminate da BPA anu un impattu negativu nantu à u cervellu è a pressione di sangue.Ancu s'ellu ùn hè statu fattu nisun studiu clinicu per cunfirmà stu ligame trà a fuga di BPA è i risultati avversi per a salute, a selezzione di vetru cum'è materiale di imballaggio di droga elimina stu risicu.U vetru pò ancu facilmente disinfettà è mantene a so prestazione in fronte di l'alta temperatura, distrughjendu i batteri è i microorganisimi.

Infine, u vetru hà parechje altre caratteristiche, chì facenu un materiale di imballaggio di droga vantaghju.Per esempiu, ùn hè micca solu duru è durable, ma pò ancu esse facilmente marcatu è furmatu in forme è dimensioni persunalizati.

imballaggio 4

In i paesi sviluppati internaziunali, diversi materiali di imballaggio è metudi di imballaggio sò in constante sviluppu è cambianu.L'imballaggio di droghe cuntene u 30% di u valore di a droga, mentre chì in Cina, a proporzione hè solu circa 10%.Dopu avè unitu à l'OMC, più imprese farmaceutiche internaziunali entreranu in Cina, chì ùn solu aggrava a cumpetizione in l'industria farmaceutica cinese, ma hà ancu un impattu enormu in l'industria farmaceutica domestica di imballaggi.

Un altru vantaghju hè chì ùn si sparghje micca.Cum'è certi tipi di plastica, sguassate un chimicu chjamatu bisfenol A o BPA.Qualchidunu crede chì e droghe contaminate da BPA anu un impattu negativu nantu à u cervellu è a pressione di sangue.Ancu s'ellu ùn hè statu fattu nisun studiu clinicu per cunfirmà stu ligame trà a fuga di BPA è i risultati avversi per a salute, a selezzione di vetru cum'è materiale di imballaggio di droga elimina stu risicu.U vetru pò ancu facilmente disinfettà è mantene a so prestazione in fronte di l'alta temperatura, distrughjendu i batteri è i microorganisimi.

Infine, u vetru hà parechje altre caratteristiche, chì facenu un materiale di imballaggio di droga vantaghju.Per esempiu, ùn hè micca solu duru è durable, ma pò ancu esse facilmente marcatu è furmatu in forme è dimensioni persunalizati.

I prossimi cinque anni seranu un periodu criticu per u rapidu sviluppu di l'imballaggi farmaceutici in Cina.Ch'ella sia l'imballu di iniezione di polvere, iniezione d'acqua, tableta, liquidu orale, o grande infusione, diversi materiali di imballaggio è metudi di imballaggio rimpiazzaranu è cumpetenu l'un l'altru in u campu di l'imballaggio farmaceuticu cù i so prestazioni unichi è vantaghji.

Ogni tipu di materiali di imballaggio più sicuri, efficaci, convenienti è novi è metudi di imballaggio seranu continuamente migliurati è innuvati cù u rapidu sviluppu di l'industria farmaceutica.Cù i so vantaghji di solidità, durabilità, sicurità, sustenibilità, stabilità è riciclabilità, u vetru hà vantaghji unichi in u futuru mercatu. U vetru hà assai vantaghji cum'è materiale di imballaggio di droga.Ancu s'è certi sperti predicanu chì, cum'è i scientisti cercanu barriere più efficaci per prutege e terapie di salvezza di vita, i sistemi di chjusi di vetru è elasticu cumunimenti usati ponu eventualmente diventate obsoleti, u vetru pò ancu esse un materiale chjave in l'industria farmaceutica.

In u futuru, videremu materiali di imballaggio più amichevuli di l'ambiente utilizati in l'industria farmaceutica, è u vetru riciclatu hè un materiale impurtante.L'attuale focus hè nantu à u sviluppu di materiali di imballaggio farmaceuticu forti, durable, sicuri è sustinibili.In i decennii chì venenu, pasticchi, siringhe è buttigli per altri medicini è prudutti farmaceutichi ponu cuntinuà à cunfidendu u vetru.

imballaggio 5


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022Altru Blog

Cunsultate i vostri esperti di Go Wing Bottle

Vi aiutemu à evità prublemi per furnisce a qualità è u valore di a vostra buttiglia bisognu, puntuale è budgetu.