U sviluppu di e bottiglie di vinu rossu

I buttigli di uva cù diverse forme è culori ùn solu cuntenenu vinu diliziosu, ma ancu revelanu assai infurmazioni nantu à u vinu à noi da u latu.Questu articulu hà da principià da l'urìgine di u vinu russu è sparte u sviluppu di tutta a buttiglia di vinu russu.

Bottiglie 1

Prima di discussione di u sviluppu di i buttigli di vinu rossu, parlemu brevemente di a storia di u sviluppu di tutti i nove mila anni di vinu russu. U vinu scupertu in Iran circa 5400 aC era cunsideratu unu di i primi vini di u mondu, ma a scuperta. di vinu in e ruine di Jiahu in Henan hà riscritto stu record.Sicondu i risultati attuali, a storia di a birra di a Cina hè più di 1000 anni prima di quella di i paesi stranieri.Vale à dì, u situ di Jiahu, un situ impurtante in u primu Neoliticu in Cina, hè ancu un primu attellu di vinificazione in u mondu.Dopu à l'analisi chimica di u sedimentu nantu à u muru internu di a ceramica scuperta in u situ di Jiahu, hè stata truvata chì a ghjente à quellu tempu faria u vinu di risu fermentatu, u meli è u vinu, è anu ancu almacenatu in vasi di ceramica. Georgia, Armenia, Iran è altri paesi, un batch di grande equipaggiu di birreria ceramica da 4000 aC hè statu trovu.À quellu tempu, a ghjente usava sti equipaghji intarrati per fà u vinu;À questu ghjornu, Georgia usa sempre cuntenituri in a terra per fà u vinu, chì hè in generale chjamatu KVEVRI. Nantu à a placca di l'antica Pilos greca da 1500 à 1200 aC, assai infurmazioni nantu à i vignaghjoli è u vinu sò spessu arregistrati in caratteri lineari di a classe B. (grecu anticu).

Bottiglie 2

121 aC hè chjamatu l'annu di Opimian, chì si riferisce à u megliu annu di vinu in l'età d'oru di l'antica Roma.Si dice chì stu vinu pò ancu esse beie dopu à 100 anni. In u 77, Plinio l'Anzianu, un scrittore enciclopedicu in Roma antica, hà scrittu e famose frasi "Vino Veritas" è "In Wine There Is Truth" in u so libru "Storia Naturale". ".

Bottiglie 3

Duranti u XV-XVI seculu, u vinu era di solitu imbottigliatu in vasi di porcellana è poi fermentatu di novu per pruduce bolle ;Stu stile Cremant hè u prototipu di vinu spumante francese è sidru inglese. À a fine di u 16u seculu, per impediscenu u vinu di deterioramentu durante u trasportu longu, a ghjente in generale allargò a so vita aghjunghjendu alcolu (metudu di rinforzu).Da tandu, famosi vini furtificati cum'è Portu, Sherry, Madeira è Marsala sò stati fatti in questu modu.In u 17u seculu, per priservà megliu Porter, i Purtughesi sò diventati u primu paese à popularizà u vinu in bottiglia di vetru, ispiratu à i dui. vasetto di vinu di l'orechja arregistrata in i registri storichi.Sfurtunatamente, a buttiglia di vetru à quellu tempu puderia esse piazzata solu verticalmente, cusì u tappu di lignu era facilmente crackatu per via di l'asciugatura, è cusì perde u so effettu di sigillatura.

In Bordeaux, u 1949 hè statu un annu assai bonu, chì era ancu chjamatu u Vintage di u Seculu. In u 1964 hè natu u primu vinu Bag-in-a-Box in u mondu. A prima mostra di vinu in u mondu hè stata in u 1967 in Verona. , Italia.In u stessu annu, a prima cugliera meccanizzata di u mondu hè stata ufficialmente cummercializata in New York. In u 1978, Robert Parker, u criticu di vinu più auturità in u mondu, hà fundatu ufficialmente a rivista The Wine Advocate, è u so sistema di centu marca hè diventatu ancu una riferenza impurtante. per i cunsumatori per cumprà vinu.Da tandu, 1982 hè statu un puntu di svolta per i brillanti successi di Parker.

In u 2000, a Francia hè diventata u più grande pruduttore di vinu di u mondu, seguita da l'Italia. In u 2010, u Cabernet Sauvignon hè diventatu a varietà di uva più piantata in u mondu.

Dopu avè introduttu u sviluppu di u vinu russu, parlemu di u sviluppu di i buttigli di vinu rossu. U predecessore di a buttiglia di vetru hè un vasu di ceramica o un vasu di petra.Hè difficiuli d'imaginà cumu l'antichi versavanu bicchieri di vinu cù vasi d'argilla goffa.

In fatti, u vetru hè statu scupertu è utilizatu fin'à l'epica rumana, ma a vitruria à quellu tempu era estremamente preziosa è rara, chì era assai difficiuli di falsificà è fragile.À quellu tempu, i nobili cunsidanu currettamente u vitru difficiuli di ottene u vetru cum'è u primu gradu, è qualchì volta ancu l'impurtava in oru.Ci hè chì ciò chì l'Occidenti ghjoca ùn hè micca d'oru intarsiatu cù giada, ma d'oru intarsiatu cù "vetru"!Se usemu cuntenituri di vetru per cuntene u vinu, hè incredibile cum'è i buttigli fatti di diamanti.

U vinu scupertu in Iran circa 5400 aC era cunsideratu cum'è unu di i primi vini in u mondu, ma a scuperta di u vinu in e ruine di Jiahu in Henan hà riscritto stu record.Sicondu i risultati attuali, a storia di a birra di a Cina hè più di 1000 anni prima di quella di i paesi stranieri.Vale à dì, u situ di Jiahu, un situ impurtante in u primu Neoliticu in Cina, hè ancu un primu attellu di vinificazione in u mondu.Dopu à l'analisi chimica di u sedimentu nantu à u muru internu di a ceramica scuperta in u situ di Jiahu, hè stata truvata chì a ghjente à quellu tempu faria u vinu di risu fermentatu, u meli è u vinu, è ancu i magazzini in vasi di ceramica. u XVIImu seculu, quandu u carbone hè statu scupertu.L'efficienza termale di u carbone hè più altu ch'è quella di paglia di risu è paglia, è a temperatura di a fiamma pò facilmente ghjunghje à più di 1000 ℃, cusì u costu di u prucessu di forgiatura di vetru diventa più bassu è più bassu.Ma i buttigli di vetru sò sempre oggetti rari chì ponu esse vistu solu da a classe superiore à u principiu.(Vogliu veramente portà parechje buttigli di vinu à traversu u 17u seculu per scambià per qualchi pimples d'oru!) À quellu tempu, u vinu era vindutu in massa.E persone cun boni cundizioni ecunomichi puderanu avè una buttiglia di vetru ancestrale.Ogni volta ch’elli vulianu beie, pigliavanu a buttiglia viota è andavanu in carrughju pè piglià 20 centesimi di vinu !

I primi buttigli di vetru sò stati furmati da u soffiu manuale, cusì a buttiglia avarà una grande casualità in forma è capacità cù a cumpetenza tecnica è a capacità vitale di ogni buttiglia.Hè precisamente perchè a dimensione di i buttigli ùn pò esse unificatu.Per un bellu pezzu, u vinu ùn era micca permessu di vende in buttigli, chì avarianu purtatu à transazzione inghjusta. In u passatu, quandu u soffiu di buttigli, avemu bisognu di dui cooperazione.Una persona immerge una estremità di un tubu longu resistente à a temperatura alta in a suluzione di vetru calda è soffia a suluzione in un moldu.Un assistente cuntrolla l'interruttore di muffa da l'altra parte.I prudutti semi-finiti chì esce da u moldu cum'è questu anu sempre bisognu di una basa, o bisognu di duie persone per cooperà.Una persona usa un bastone di metallo resistente à u calore per mantene u fondu di i prudutti semi-finiti, è l'altra persona rota u corpu di a buttiglia mentre chì u fondu di a buttiglia pruduce una basa di dimensione uniforme è adatta.A forma di buttiglia originale hè bassa è propensa, chì hè u risultatu di a forza centrifuga quandu a buttiglia hè soffiata è rotata.

Dapoi u 17u seculu, a forma di a buttiglia hà cambiatu assai in i 200 anni dopu.A forma di l'buttiglia hà cambiatu da una cipolla corta à una colonna grazia.Per riassuntu, unu di i mutivi hè chì a pruduzzione di vinu hà gradualmente aumentatu, è u vinu pò esse guardatu in buttigli.Duranti l'almacenamiento, hè statu trovu chì quelli chjappi chjappi occupanu una grande zona è ùn sò micca convenienti per u almacenamentu, è a so forma deve esse migliurata più;Siconda, a ghjente hà truvatu gradualmente chì u vinu guardatu in a buttiglia seria megliu cà u vinu appena fattu, chì hè a forma embrionica di a teoria muderna di "maturazione di u vinu".L'almacenamiento in buttiglia hè diventatu una tendenza, cusì a forma di l'buttiglia deve serve per un locu còmuda è risparmiu di spaziu.

In l'era di u soffiu di buttiglia di vetru, u voluminu dipende principalmente da a capacità vitale di u soffiu di buttiglia.Prima di l'anni 1970, u voluminu di buttigli di vinu variò da 650 ml à 850 ml.I buttigli di Borgogna è di champagne sò generalmente grossi, mentre chì Sherry è altre buttigli di vinu furtificatu sò generalmente chjuchi.Ùn era micca finu à l'anni 1970 chì l'Unione Europea hà unificatu u voluminu di buttigli di vinu, tutti chì sò stati rimpiazzati da 750ml.In a storia, u voluminu di buttigli di vinu standard ùn era micca uniforme.Finu à l'anni 1970, a Cumunità Europea hà stabilitu a dimensione di i buttigli di vinu standard cum'è 750 ml per prumove a standardizazione.Attualmente, i buttigli standard di 750 ml sò generalmente accettati in u mondu.Prima di quessa, i buttigli di Borgogna è di Champagne eranu un pocu più grande di quelli di Bordeaux, mentre chì i buttigli di sherry sò generalmente più chjuchi di quelli di Bordeaux.Attualmente, a buttiglia standard di certi paesi hè 500ml.Per esempiu, u vinu dolce ungherese Tokai hè pienu in buttigli di 500 ml.In più di i buttigli standard, ci sò buttigli più chjuchi o più grande di i buttigli standard.

Bottiglie 4

Ancu s'è i buttigli standard cumunimenti usati sò 750ml, ci sò parechje diffirenzii in a descrizzione è a dimensione di buttigli di altre capacità trà Bordeaux è Champagne.

Ancu s'è u voluminu di buttigli di vinu hè unificatu, i so formi di u corpu sò diffirenti, spessu rapprisentanu a tradizione di ogni regione.E forme di buttiglia di parechje figuri cumuni sò mostrate in a figura.Per quessa, ùn ignurà micca l'infurmazioni datu da u tipu di buttiglia, chì hè spessu un suggerimentu di l'origine di u vinu.Per esempiu, in i paesi di u Novu Munnu, i vini di Pinot Noir è Chardonnay sò spessu messi in buttigli di Borgogna cum'è l'urigine;In u listessu modu, a maiò parte di i vini rossi secchi Cabernet Sauvignon è Merlot di u mondu sò imballati in buttigli di Bordeaux.

A forma di buttiglia hè qualchì volta un pizzicu di stile: u rossu seccu di Rioja pò esse preparatu cù Tempranillo o Kohena.Se ci sò più Tempranillo in l'buttiglia, i pruduttori tendenu à utilizà forme di buttiglia simili à Bordeaux per interpretà e so caratteristiche forti è putenti.S'ellu ci hè più Gerberas, preferanu aduprà forme di bottiglia di Borgogna per sprime e so caratteristiche gentili è dolci.

Videndu quì, cum'è i bianchi chì eranu urigginariamenti entusiasmati di u vinu, anu da esse svenutu innumerevoli volte.Perchè l'odore è u gustu di u vinu necessitanu certi esigenza per u sensu di l'olfattu è u gustu, chì esige un longu tempu d'aprenu è talentu per u principiante.Ma ùn vi preoccupate, ùn parlemu micca di a "postura" di l'aroma di l'odore è di ricunnosce u vinu.Oghje, prisentemu u principiante di u vinu di livellu d'entrata deve OTTENERE merchenzie secche rapidamente!Hè per identificà u vinu da a forma di a buttiglia!Attenzione: In più di u rolu di l'almacenamiento è i buttigli di vinu anu ancu un certu impattu nantu à a qualità di u vinu.I seguenti sò i tipi più populari di buttigli di vinu:

1.Bottiglia di Bordeaux

Bottiglia Bordeaux spalle dritte.Bottiglie di culori diffirenti cuntenenu diversi tipi di vinu.I buttigli di Bordeaux anu lati streamline, spalle larghe, è trè culori: verde scuru, verde chiaru è incolore: rossu seccu in buttigli verdi scuri, biancu seccu in buttigli verdi, è biancu dolce in buttigli bianchi. Stu tipu di buttiglia di vinu hè ancu. spessu usatu da i cummercianti di vinu in i paesi di u Novu Munnu per tene i vini di stile mista di Bordeaux, è i vini italiani, cum'è Chianti, sò ancu cumunimenti usati per mantene e buttigli di Bordeaux.

A forma di buttiglia cumuna di l'buttiglia di Bordeaux, cù spalla larga è corpu cilindrica, rende u sedimentu difficiuli di versà.Dui vini cù una produzzione alta è un voluminu di vendita in u mondu, Cabernet Sauvignon è Merlot, tutti utilizanu buttigli di Bordeaux.In Italia, a buttiglia hè ancu assai usata, cum'è u vinu Chianti cuntimpuraniu.

Siccomu stu tipu di buttiglia di vinu hè cumuni è faciule d'imbottiglia, di guardà è di trasportu, hè assai amatu da e cantine.

2.Bottuglia di Borgogna

A buttiglia di Borgogna hè a buttiglia di vinu più populari è più usata in più di a buttiglia di Bordeaux.A buttiglia di Borgogna hè ancu chjamata buttiglia di spalla inclinata.A so linea di spalla hè liscia, u corpu di a buttiglia hè tondu, è u corpu di a buttiglia hè grossu è solidu.A buttiglia di Borgogna hè principarmenti utilizata per mantene u Pinot Noir, o vinu russu simili à Pinot Noir, è ancu u vinu biancu di Chardonnay.Hè nutate chì stu tipu di buttiglia di spalla diagonale populari in u Valle di Rhone di Francia hà ancu una forma simili à l'buttiglia di Borgogna, ma u corpu di a buttiglia hè un pocu più altu, u collu hè più slender, è di solitu a buttiglia hè embossed.Oblique. a spalla è a forma di u corpu drittu ricorda à e persone di anziani europei.U corpu di buttiglia hà un forte sensu di streamline, una spalla stretta, un corpu tondu è largu, è un groove à u fondu.I vini generalmente cuntenuti in i buttigli di Borgogna sò Chardonnay è Pinot Noir da i paesi di u Novu Munnu.Certains vins corsés, comme le Barolo en Italie, utilisent également des bouteilles de Bourgogne.

3.Alsazia buttiglia

Slim è slender, cum'è una bionda francese cù bona figura.A buttiglia in questa forma hà dui culori.U corpu verde hè chjamatu buttiglia d'Alsazia, è u corpu marrone hè una buttiglia di Rhine, è ùn ci hè micca groove à u fondu!U vinu cuntenutu in stu tipu di buttiglia di vinu hè relativamente diversu, chì varieghja da seccu à semi seccu à dolce, chì pò esse identificatu solu da l'etichetta di vinu.

4.Bottiglia di champagne

U corpu largu cù spalle inclinate hè simile à quellu di una buttiglia di Borgogna, ma hè più grande, cum'è una guardia corpulenta.U fondu di a buttiglia di solitu hà una depressione prufonda, chì hè di sustene a pressione enormi generata da u prucessu di carbonizazione in a buttiglia di champagne.U vinu spumante di basa hè imballatu in questa buttiglia, perchè stu disignu pò sustene l'alta pressione in u vinu spumante.

Bottiglie 5

A maiò parte di i buttigli di vinu muderni anu culori più scuri, perchè l'ambienti scuri evitari l'influenza di a luce nantu à a qualità di u vinu.Ma sapete chì u mutivu perchè a buttiglia di vetru avia culore à u principiu era solu u risultatu impotente chì a ghjente ùn pudia micca estrae l'impurità in u vetru.Ma ci sò ancu esempi di buttigli trasparenti, cum'è a più rosa brillanti, perchè pudete vede prima di apre a buttiglia.Avà u vinu chì ùn hà micca bisognu di esse guardatu hè di solitu guardatu in buttigli incolori, mentre chì i buttigli di culore ponu esse usatu per almacenà u vinu invechjatu.

A causa di a temperatura di u vetru forgiatu in diverse regioni, i buttigli in a maiò parte di e regioni mostranu culori diffirenti.I buttigli marroni ponu esse truvati in certi rigioni, cum'è l'Italia è a Renania in Germania.In u passatu, i culori di buttiglia di a Renania tedesca è a Moselle eranu assai diffirenti.Renania tende à esse marrone mentre Moselle tende à esse verde.Ma avà di più in più venditori di vinu tedeschi utilizanu buttigli verdi per imballà u so vinu, perchè u verde hè più bellu?Forsi cusì! In l'ultimi anni, un altru culore hè statu frittu, vale à dì "culore di foglia morta".Questu hè un culore trà u giallu è u verde.Hè apparsu prima nantu à l'imballu di u vinu biancu Chardonnay di Borgogna.Cù Chardonnay andendu in u mondu, i distillerie in altre regioni utilizanu ancu stu culore di foglia morta per imballà u so vinu.

Spergu chì questu articulu pò aiutà à capisce megliu a storia di u vinu russu è u sviluppu di i buttigli di vinu rossu


Tempu di Postu: Aug-27-2022Altru Blog

Cunsultate i vostri esperti di Go Wing Bottle

Vi aiutemu à evità prublemi per furnisce a qualità è u valore di a vostra buttiglia bisognu, puntuale è budgetu.